Intr-un fel sau altul, toti purtam ochelari

Monday, September 10, 2007

Testing to Destruction

Iata o carte care, mie unul, mi se pare de referinta pentru un novice in ale planningului si nu numai... Pe mine, unul m-a ajutat sa imi setez cateva repere in ale planning-ului si mi se pare mult mai tare decat multe din cartile de la BrandBuilders. Aceasta si "Pozitionarea" lui Trout si Ries sunt doua carti la indemana oricarui pasionat de strategie si merita citite "din scoarta in scoarta". Cea mai tare faza este ca Testing to Destruction este moca :-)), tot ce va costa este imprimarea a 100 de pagini.

O gasiti aici, iar pentru mai multe informatii puteti sa cititi si introducerea facuta de Stuart Smith pe site-ul APG.
Daca Pozitionarea lui Trout deschide drumul spre ceea ce inseamna o pozitionare eficienta, Testing to Destruction - o carte care ramane actuala, desi a fost publicata prima data acum 33 de ani, in 1974 - vorbeste despre pasii care trebuie urmati in indeplinirea cu succes a job-ului de strateg... Aceasta este o varianta "adaugita si mult imbunatatita"- ca sa pastrez binecunoscutul cliseul - in 1998...

Lectura placuta

No comments: