Intr-un fel sau altul, toti purtam ochelari

Thursday, September 27, 2007

Nopti Albe...

Pentru cei care nu stiau, eu si cativa prieteni ne-am facut trupa. Nopti Albe Asta acum 7-8 ani si de atunci am tot cantat, vreo trei ani saptamanal in barurile din Craiova, festivaluri, prin orasele mari vecine, ba chiar si la Callatis - pentru cine stie ce e aia :). Acum ne-am cam imprastiat, dar nici prietenii si nici pasiunea pentru muzica "apa nu se face"...din cand in cand mai bagam cate ceva, si, "cica" o sa mai performam iar in week-enduri SUPEER!!!

Alex, care se pare ca se cam plictiseste pe la birou a facut un profil pe myspace. Sunt acolo si cateva melodii. Si aici este primul nostru videoclip, am inregistrat la imprimari, dar la filmari eram deja in Franta, asa ca...io nu-s fizic, doar auditiv - ala cu chitara :)

No comments: