Intr-un fel sau altul, toti purtam ochelari

Monday, March 19, 2007

Cea mai tare chitara din lume

Un bun prieten al meu (Silviu) are o vorba: "O chitara care nu e lovita nu are personalitate." Si sunt intru totul de acord. Fiecare zgarietura, fiecare semn are o poveste de spus, o amintire, pana la urma, o parte din viata noastra... De multe ori vedeam chitaristi celebri cu niste chitari jerpelite, lovite, vai de mama lor si nu intelegeam cum de, la banii lor, nu le schimbau...dar acum cand privesc chitara aia mica, cu corzi de plastic cumparata din bursa mea de liceean - prima mea chitara - pe care am compus toate cantecele mele si pe care am avut-o peste tot cu mine - chiar si in Franta, si am carat-o dupa mine din Dijon pana in Corsica, ii inteleg pe deplin. Nu as putea sa o dau niciodata. E amarata, lovita, cu griful muncit, dar e a mea si e CEA MAI TARE CHITARA DIN LUME...
pentru mine

1 comment:

Anonymous said...

Se spune Sol coarda libera ! nu g bemol ca te pleznesc.